вівторок, 6 грудня 2022 р.

Проєктна діяльність на уроках хімії як засіб формування екологічної свідомості учнів

 


Упровадження елементів асинхронного навчання на уроках хімії розглянуто 06 грудня 2022 року на онлайн-семінарі викладачів хімії закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Під час спілкування обговорено питання використання інструментів викладача в умовах  змішаного (дистанційного) навчання.

Олена БАБЕНКО, кандидат педагогічних наук, зав. кафедри біології людини, хімії та методики навчання хімії СДПУ імені А.С. Макаренка, ознайомила слухачів з проєктною діяльністю на уроках хімії як засобом формування екологічної свідомості учнів.


Світлана ШАРАП,  викладач хімії ДНЗ «Глухівське  ВПУ», представила дослідження з питання «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу», проведене  викладачем  і учнями закладу.

За підсумками конкурсу на кращу розробку уроку з хімії серед педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році палітру власного досвіду представили переможці:


Людмила ІВАНЬКО,  ДПТНЗ «Сумський центр ПТО»;


Ірина  СКРИПЧЕНКО, ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО»;


Тетяна БОЛОБАН,  ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ»;


Яна ТРОФИМЕНКО,  ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту».

Викладачі хімії отримали завдання - працювати над створенням навчальних проєктів.

З матеріали семінару можна ознайомитися на сторінці «Технології навчання».

Немає коментарів:

Дописати коментар