Упровадження елементів асинхронного навчання на уроках хімії розглянуто 06 грудня 2022 року на онлайн-семінарі викладачів хімії закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Під час спілкування обговорено питання використання інструментів викладача в умовах змішаного (дистанційного) навчання.
Олена БАБЕНКО, кандидат педагогічних наук, зав. кафедри біології людини, хімії та методики навчання хімії СДПУ імені А.С. Макаренка, ознайомила слухачів з проєктною діяльністю на уроках хімії як засобом формування екологічної свідомості учнів.
Світлана ШАРАП, викладач хімії ДНЗ «Глухівське ВПУ», представила дослідження з питання «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу», проведене викладачем і учнями закладу.
За підсумками конкурсу на кращу розробку уроку з хімії серед педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році палітру власного досвіду представили переможці:
Людмила ІВАНЬКО, ДПТНЗ «Сумський центр ПТО»;
Ірина СКРИПЧЕНКО, ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО»;
Тетяна БОЛОБАН, ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ»;
Яна ТРОФИМЕНКО, ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту».
Викладачі хімії отримали завдання - працювати над створенням навчальних проєктів.
З матеріали семінару можна ознайомитися на сторінці «Технології навчання».
Немає коментарів:
Дописати коментар