середа, 28 березня 2018 р.

Інформаційно-цифрова компетентність викладача у контексті вимог НУШ

Навчання фізики і астрономії здійснюється на компетентнісних засадах і передбачає формування ключових і предметних компетентностей учнів, однією з яких є інформаційно-цифрова компетентність. Навчальним ресурсом для  формування цієї компетентності є електронні освітні ресурси та віртуальні лабораторії.  
Саме тому викладачі фізики закладів професійної (професійно-технічної) освіти 27  березня 2018 року на базі ДПТНЗ «Хотінський професійний аграрний ліцей» вивчали питання «Використання електронних освітніх ресурсів на уроках». Під час засідання було розглянуто класифікацію електронних освітніх ресурсів та їх функціональне призначення. Фізика – наука експериментальна і тому дослід замінити чимось  складно. Робота з електронними освітніми ресурсами легко вписуються в традиційний урок і дозволяє викладачу організовувати нові види навчальної діяльності. Присутні на семінарі мали можливість ознайомитися з використанням відеофрагментів, анімації, тестовою перевіркою знань на уроці фізики,  які вміло продемонстрував викладач фізики ДПТНЗ «Хотінський професійний аграрний ліцей» Вадим Кулик. 
Учасники семінару розглянули можливість  функціонування  віртуальних інтерактивних дошок: організувати одночасну роботу із розміщеними на них даними без додаткового встановлення на комп’ютер, ноутбук, нетбук або планшет спеціального рограмного забезпечення. Це допомагає унаочнити спільну діяльність учнів та викладача, що робить освітній процес цікавішим та більш насиченим. Майстер-клас, проведений старшим викладачем кафедри освітніх та інформаційних технологій СОІППО Степаном Лабудьком, спонукав викладачів до подальшого вивчення питання впровадження віртуальних  інтерактивних дошок в навчально-виховний процес.


 

Матеріали семінару розміщено на сторінці "Технології навчання"

Немає коментарів:

Дописати коментар