четвер, 11 квітня 2019 р.

Професійне спрямування викладання предметів 
природничого циклу – вимога сучасності


Наука побудувала нашу цивілізацію. Природничі науки та нові технології продовжують змінювати наше життя і сьогодні, саме в цю мить. Зараз нас оточує світ, у якому єдиною константою залишається постійність змін. Тому головними завданнями  курсу є передати дух наукового пізнання, навчити конструювати комплексну картину навколишнього світу з окремих розрізнених фактів, показати об’єктивність, перевіреність та системність наукових знань, продемонструвати науку як найважливіший чинник технічного прогресу й перетворення дійсності.
Програми НУШ дають право викладачам творчо підходити до реалізації їх змісту, включати в зміст освіти приклади зі свого регіону. Упровадження елементів професійного спрямування – одне із завдань у контексті вимог НУШ. Саме тому викладачі природничого циклу закладів професійної (професійно-технічної) освіти 11 квітня 2019 року на базі ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» розглядали питання «Професійне спрямування при викладанні предметів природничого циклу». Учасники творчої групи поділилися власними ідеями та напрацюваннями з питання професійної спрямованості при викладанні предметів загальноосвітньої підготовки.
Присутні на засіданні мали можливість ознайомитися з практичним наповненням кабінету загальноосвітньої підготовки – творчої лабораторії викладача. Ольга Глуходід, заступник директора з навчальної роботи ДНЗ «Білопільське вище професійне училище», сформулювала основні напрямки комплексно-методичного забезпечення предметів ЗОП, 
Ірина Скрипченко, викладач ДНЗ «Білопільське вище професійне училище», представила власні методичні розробки з хімії, біології, географії. Модератор засідання Валентина Лабудько провела майстер-клас по роботі на віртуальній дошці «Padlet». 




Немає коментарів:

Дописати коментар