середа, 25 квітня 2018 р.


Формування ключових компетентностей учнів
засобами предметів природничого циклу

На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання. Саме тому викладачі природничого циклу закладів професійної (професійно-технічної) освіти 25 квітня 2018 року на базі ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» вивчали питання «Формування ключових компетентностей учнів засобами предметів природничого циклу». Програми НУШ дають право викладачам творчо підходити до реалізації їх змісту, добирати об'єкти для вивчення та включати в зміст освіти приклади зі свого регіону, змінювати послідовність вивчення окремих питань у межах теми. Учасники творчої групи поділилися власними ідеями та напрацюваннями з питання професійної спрямованості при викладанні предметів ЗОП.

Присутні на засіданні мали можливість ознайомитися з елементами тренінгу, який запропонувала викладач фізики ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» Тетяна Новикова під час позаурочного заняття «Фізика на кухні» для учнів групи кухарів. Викладачі повинні враховувати спеціалізацію учнів групи при вивченні предметів загальноосвітньої підготовки. Впровадження елементів професійного спрямування – одне із завдань у контексті вимог НУШ.
З матеріалами засідання можна ознайомитися на сторінці Технології навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар