вівторок, 19 червня 2018 р.


Компетентнісний підхід при викладанні природничих наук

Основна концептуальна ідея навчальних програм з природничих наук базується на реалізації функціонального, системно-структурного підходів і полягає у формуванні природничо-наукової компетентності учнів шляхом засвоєння знань про живу природу як цілісну систему, розвитку ціннісних орієнтацій у ставленні до природи. Тому 19 червня 2018 року під час онлайн-спілкування обговорено питання компетентнісного підходу при викладанні природничих наук: фізики й астрономії, біології й екології, хімії та географії. На упровадженні Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня наголосила Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.
Члени творчої групи викладачів природничих наук запропонували орієнтовні навчальні плани за новою програмою:
Зубова О.П., викладач  ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище», 
Плигун Т.К., викладач  ДПТНЗ «Сумський центр ПТО», - програму з біології й екології;
Бондар Н.М., викладач  ДПТНЗ «Сумське ВПУ будівництва і дизайну», 
Скрипченко І.М., викладач   ДНЗ «Білопільське ВПУ», - програму з хімії; 
Касьяненко О.С., викладач  ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту», - програму з географії
Новикова Т.М., викладач  ДНЗ «Глухівське вище професійне  училище», програму з фізики й астрономії.


Немає коментарів:

Дописати коментар