Компетентнісний підхід при
викладанні природничих наук
Основна концептуальна ідея навчальних програм з
природничих наук базується на реалізації функціонального, системно-структурного
підходів і полягає у формуванні природничо-наукової компетентності учнів шляхом
засвоєння знань про живу природу як цілісну систему, розвитку ціннісних
орієнтацій у ставленні до природи. Тому 19 червня 2018 року під час
онлайн-спілкування обговорено питання компетентнісного підходу при викладанні
природничих наук: фізики й астрономії, біології й екології, хімії та географії.
На упровадженні Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти
ІІІ ступеня наголосила Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного
центру професійно-технічної освіти у Сумській області.
Члени творчої групи
викладачів природничих наук запропонували орієнтовні навчальні плани за новою
програмою:
Зубова О.П., викладач ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище»,
Плигун Т.К., викладач ДПТНЗ «Сумський центр ПТО», - програму з біології й екології;
Бондар Н.М., викладач ДПТНЗ «Сумське ВПУ
будівництва і дизайну»,
Скрипченко І.М., викладач ДНЗ «Білопільське
ВПУ», - програму з хімії;
Касьяненко О.С., викладач ДНЗ «Сумське ВПУ
будівництва та автотранспорту», - програму з географії;
Новикова Т.М., викладач ДНЗ «Глухівське вище професійне училище», - програму з фізики й астрономії.

Немає коментарів:
Дописати коментар